چاپ، چاپ فوري، چاپ در مشهد، چاپ سابليميشن، چاپ ليوان، چاپ تيشرت، چاپ روي ليوان چاپ، چاپ فوري، چاپ در مشهد، چاپ سابليميشن، چاپ ليوان، چاپ تيشرت، چاپ روي ليوان

مرکز تخصصی چاپ آنلاین حامد

30 نكته و ترفند سابليميشن

30 نكته و ترفند سابليميشن
براي ارائه بهترين محصولات سابليميشن كه شامل طيف وسيعي شامل: چاپ روي ليوان ( ليوان سراميكي، ليوان رنگي، ليوان حرارتي يا جادويي، شيشه اي، فنجان) و چاپ عكس روي تيشرت (سفيد، مشكي، ملانژ) و همچنين چاپ هداياي نفيس شامل چاپ تابلوفرش، چاپ روي سنگ و… مي باشد نكات و ترفندهاي بسيار زيادي وجود دارد كه در ارائه بهترين خدمات ياري رسان شما خواهد بود. در اين مقاله به ترفند هاي مهم سابليميشن براي چاپ روي اجسام مي پردازيم.

ترفند هاي سابليميشن
عمومي
1. همه چيز را مستند كنيد.
يك مجله سابليميشن حاوي هر يك از جزئيات انتقال كار چاپي خود از جمله تنظيمات رايانه، چاپگر و پرس گرمايي نگه داريد. دستورالعمل هاي سابليميشن خود را به روز نگه داريد و هنگام تسلط بر محصولي، آنچه را كه كار مي كند با كلمات خود ثبت كنيد و سپس از آن به عنوان استانداردي براي آموزش ديگران استفاده كنيد. از تلفن هوشمند خود براي عكس گرفتن از هرگونه پيام خطا در تجهيزات خود، مشكلات زير لايه ها يا تنظيمات مهم نرم افزار روي صفحه استفاده كنيد. نوشتن مطالب هنگام وقوع كليد دريافت پشتيباني فني خوب است – شما تعجب خواهيد كرد كه چگونه بسياري از مشكلات را مي توان به سرعت با اطلاعات خوب حل كرد.

تجهيزات
2. حافظه (RAM) را در رايانه خود افزايش دهيد.
هر ارتقاء جديد سيستم عامل MAC يا ويندوز از RAM بيشتري استفاده مي كند و به فايل هاي گرافيكي و نرم افزارهاي سنگين اضافه مي كند و حافظه كاري رايانه شما را افزايش مي دهد. اگر رايانه جديدي خريداري مي كنيد، RAM را حداكثر كنيد (فكر مي كنم حداقل به 16 گيگابايت نياز داريد) يا حداقل مطمئن شويد كه بعداً جايي براي توسعه وجود دارد.
3. از رايانه خود پشتيبان تهيه كنيد.
با استفاده از هارد ديسك USB خارجي و/يا سرويس ابري مانند پشتيبان گيري و همگام سازي Google از همه آثار هنري و فايلهاي مهم پشتيبان تهيه كنيد. هر ماه هارد اكسترنال خود را با يكي ديگر كه خارج از سايت ذخيره شده است بچرخانيد. اين بيمه عالي در صورت سرقت، آتش سوزي و… است.

4. كدام چاپگر سابليميشن را بايد خريداري كنيد؟
يكي را خريداري كنيد كه براي چاپ سابليميشن داراي ضمانت و پشتيباني است (در مورد ضمانت نامه طولاني مدت نيز بپرسيد). اطمينان حاصل كنيد كه مشخصات ICC ارائه شده است و شريك سابليميشن شما به نصب و پشتيباني آينده كمك مي كند. توجه داشته باشيد كه هزينه چاپ بر اساس اندازه كارتريج (هاي) جوهر مورد استفاده متفاوت است (برخي از چاپگرها از كارتريج هاي اندازه استاندارد استفاده مي كنند در حالي كه برخي ديگر كارتريج هايي با اندازه بزرگ ارائه مي دهند كه هزينه جوهر را كاهش مي دهد). به خاطر داشته باشيد كه اندازه چاپگر ، اندازه بسترهايي را كه مي توانيد توليد كنيد تعيين مي كند. اندازه چاپ بزرگتر به شما امكان مي دهد انواع بيشتري از محصولات را توليد كنيد.

5. كدام پرس حرارتي را بايد خريداري كنيد؟
من هميشه پرس حرارتي ساخت ايالات متحده را براي اطمينان از خدمات چندين ساله با پشتيباني عالي توصيه مي كنم (ما پرس هاي ساخته شده توسط شركت Geo Knight را توصيه مي كنيم). پرس هاي سبك چرخشي مورد علاقه شخصي من هستند زيرا فشار قابل تنظيم را براي لايه هاي زير ضخامت 2 اينچ ايجاد مي كنند. با استفاده از دستگاه هاي پرس روميزي، متوسط و بزرگ، انتخاب مدل بستگي به سطح توليد شما و اندازه زيرلايه هايي كه توليد مي كنيد دارد. يك شريك سابليميشن خوب مي تواند راهنمايي هاي لازم را براي انتخاب درست به شما ارائه دهد.

6. لوازم جانبي پرس حرارتي.
يك پد لاستيكي رساناي گرماي سبز براي محصولاتي مانند زيور آلات SubliSlate و پرسلن ضروري است. كيت بخار از انتقال چين و چروك ها و علامت هاي روي پارچه جلوگيري مي كند. يك پد Nomex به كاهش زمان پرس روي كاشي و سراميك كمك مي كند. هميشه دستورالعمل هاي ما را براي لوازم جانبي خاص بررسي كنيد.

7. ساخت فلز.
خود را به اشكال و اندازه هاي فلزي سنتي محدود نكنيد! براي ايجاد محصولات فلزي سفارشي كه مشتريان شما را خيره مي كند، از لوازم جانبي ساخت فلزي مانند برش، برش گوشه يا غلتك استفاده كنيد.

روند
8. جوهرهاي سابليميشن.
هميشه از جوهرهاي با نام تجاري براي اطمينان از سازگاري و اصرار بر مشخصات ICC براي رنگهاي دقيق/ پر جنب و جوش استفاده كنيد. از جوهرهاي منقضي شده استفاده نكنيد.

9. كاغذ سابليميشن.
براي اطمينان از كيفيت انتقال عالي، رسانه مناسب را براي برنامه مناسب انتخاب كنيد. كاغذ استاندارد وضوح و رنگ تصوير را در لايه هاي سخت مانند ليوان، بشقاب ، سنگ بهتر ارائه مي دهد. كاغذهاي با كيفيت بالا براي انتشار جوهر سابليميشن بيشتر در فرآيند انتقال طراحي شده اند، كه منجر به انتقال پر جنب و جوش بر روي بسترهاي نرم از جمله تيشرت ، پد موس ، پازل ، هودي ، تابلوفرش و كوسن مي شود. همچنين كاغذ ليوان از قبل بريده شده را در نظر بگيريد. اين تغيير ساده مي تواند به طراحان ديجيتال در تمام سطوح توليد كمك كند تا ضايعات كاغذ را از بين ببرند و زمان و تلاش چاپ روي ليوان در فر يا پرس ليوان سنتي را به شدت كاهش دهند.
10. بسترهاي با كيفيت.
همه لايه ها و پوشش ها به يك اندازه ايجاد نمي شوند. ليوان ها نمونه اي عالي از يك محصول هستند كه در بين تامين كنندگان بسيار متفاوت است. آيا قابل شستشو در ماشين ظرفشويي هستند؟ آيا آنها شرايط FDA را برآورده مي كنند؟ آنها چقدر در دنياي واقعي مقاومت خواهند كرد؟ حتماً قبل از تصميم گيري بر اساس قيمت پايين، تكاليف خود را انجام دهيد. شما چيزي رو گرفتيد كه قيمت ش رو پرداخت كرديد.

11. تفلون 
استفاده از تفلون در مواردي كه در دستورالعمل هاي ما توصيه شده است خودداري كنيد، زيرا رطوبت را به دام مي اندازد و به احتمال زياد جوهر سابليميشن را به لايه بعدي منتقل مي كند مگر اينكه به درستي تميز شود. با اين حال، من آن را براي محصولاتي با پشت چسب مانند مواد Rowmark MATES و تكه هاي پارچه اي توصيه مي كنم.

 
طرح
19. طراحي در RGB براي بهترين نتايج.
حتي اگر اين چاپگرها از جوهر CMYK استفاده مي كنند، درايورها و مجموعه جوهر براي طيف رنگ RGB بزرگتر بهينه شده است. هنگام ايجاد آثار هنري جديد، مطمئن شويد كه از پالت رنگ RGB استفاده مي كنيد. در صورت ويرايش آثار هنري شخص ديگري، ممكن است بخواهيد رنگهاي RGB را به جاي رنگهاي اصلي CMYK جايگزين كنيد.

20. وضوح تصوير.
هنگام انتقال به بسترهاي سخت مانند چاپ عكس روي ليوان ، پيشنهاد مي كنم تصاوير حداقل 200 dpi باشند تا خوب به نظر برسند. هنگام انتقال بر روي لايه هاي نرم مانند چاپ روي تيشرت فقط 150 dpi (در اندازه چاپ) مورد نياز است. گرافيك وب ، كه اغلب 72 dpi است ، نتايج ضعيف و معمولاً غير قابل قبول را به شما مي دهد. “در اندازه چاپ” به اين معني است كه اگر شما يك تصوير 8 در 10 اينچي را بر روي يك بستر سخت منتقل مي كنيد، تصوير بايد حداقل 200 dpi باشد. On1 Perfect Resize مخصوص نقاشي هاي ديواري كاشي بزرگ، يك ابزار نرم افزاري است كه از آن براي بزرگنمايي سريع تصاوير بدون از دست دادن وضوح يا جزئيات استفاده مي كنم.

21. استفاده از CorelDRAW’s Color Replacement Wizard را بياموزيد.
در CorelDRAW ، جادوگر جايگزيني مي تواند به راحتي همه رنگ هاي نقطه اي را كه در يك گرافيك (Pantone ، CMYK و غيره) براي چاپ استفاده مي شود به RGB تبديل كند. وقتي در CorelDRAW هستيد ، Edit> Find and Replace> Replace Objects را انتخاب كنيد. منوي Replace Wizard ظاهر مي شود. Replace a Color Model or Palette> Next را انتخاب كنيد. گزينه Find Any Color Model or Color Palette را انتخاب كرده و در كنار گزينه Replace with the Color mode را انتخاب كنيد
RGB را انتخاب كنيد. كادر Find & Replace ظاهر مي شود. دكمه Replace All را فشار دهيد. بسته به پيچيدگي تصوير ، چند دقيقه طول مي كشد تا CorelDRAW كل صفحه را جستجو كرده و رنگهاي غير RGB را با معادل RGB آنها جايگزين كند.

22. رنگ عالي نام بازي است.
همه خواهان رنگهاي دقيق و پر جنب و جوش هستند. براي دستيابي به آن ، مطمئناً به يك چاپگر ، جوهر ، كاغذ و بسترهاي عالي نياز داريد. اما آنچه واقعاً تفاوت را ايجاد مي كند ، مشخصات ICC عالي و تنظيمات مناسب چاپ است.

23. از چه نرم افزارهاي طراحي بايد استفاده كنيد؟
پيشنهاد مي كنم با نرم افزاري كه از قبل مي شناسيد شروع كنيد. اگرچه اكثر سابليميلاتورهاي حرفه اي از يك محصول Adobe يا CorelDRAW استفاده مي كنند، اما بسياري از افراد جديد در زمينه سابليميشن از نرم افزار Silhouette استفاده مي كنند كه به خوبي كار مي كند. براي افرادي كه مالك نيستند يا نمي دانند چگونه از هر يك از اين برنامه ها استفاده كنند، CreativeStudio را توصيه مي كنم. CreativeStudio يك طراح مبتني بر ابر با ويژگي هاي Corel است كه با خريد چاپگرهاي Sawgrass Virtuoso همراه شده است.

فروش و بازاريابي
24. اجازه ندهيد نظرات شما مانع كسب درآمد شود.
فقط به اين دليل كه شما محصولي را دوست نداريد هيچ ربطي به آنچه مشتريان شما مي خرند ندارد. بگذاريد آنها تصميم بگيرند. محصولات جديد را براي سنجش علاقه امتحان كنيد و محصولات خود را تازه و هيجان انگيز نگه داريد.

25. كارهايي را كه انجام داده ايد به نمايش بگذاريد.
اگر مشتريان شما ندانند كه آن را ارائه مي دهيد، آن را نمي فروشيد. از هر محصولي كه توليد مي كنيد عكس بگيريد و با اجازه صاحب آن، آن را در فيس بوك و/يا اينستاگرام ارسال كنيد. اگر ويترين فروشگاه داريد، اسلايدشو محصولات خود را روي قاب عكس ديجيتالي پخش كنيد.

26. هميشه بسته هاي محصولات را بفروشيد و تبليغ كنيد.
اگر مشتري ليوان خريد، در صورت خريد ماوس پد تخفيف دهيد.

27. موبايل برويد.
راه اندازي سابليميشن تلفن همراه را در نظر بگيريد تا در رويدادهاي خاصي مانند نمايشگاه اتومبيل، نمايشگاه حيوانات خانگي و انواع رويدادهاي ورزشي سود ببريد.

28. فروش نشان هاي نام.
شايد محصول مورد علاقه من، نشانهاي نام يكبار فروخته شود و سپس مرتباً مرتب شوند. مدارس ، كليساها و مشاغل هميشه به نشان هاي سنتي يا شكاف دار احتياج دارند و سود بسيار عالي است. اطلاعات مرتب سازي مجدد خود را در پشت به همراه اطلاعات مشتري مناسب مانند بيانيه ماموريت شركت تصحيح كنيد.

29. پول را روي ميز نگذاريد.
محصولات خود را با توجه به ارزش آنها نشان دهيد.

30. لاگنياپه.
هميشه به دنبال راهي باشيد تا كمي بيشتر از آنچه مشتري انتظار دارد ارائه شود. نمونه اي اضافي را در نظر بگيريد يا هنگام طراحي آثار هنري، به دنبال راه هايي براي ارزش افزوده يا شخصي سازي باشيد. اين باعث مي شود مشتريان شما براي موارد بيشتر بازگردند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/6/31 ساعت: ۱۵ توسط:elhammadadi :